(ΚΩΔ:266) Νίκος Ξανθόπουλος - 14 Μεγάλες Κινηματογραφικές Επιτυχίες



(ΚΩΔ:266)  Βινύλιο 14 Μεγάλες Επιτυχίες του ΝΙΚΟΥ ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΥ
ΒΙΝΥΛΙΟ 33 Στροφών
Vinyl LP (ΚΩΔ:266)

Νίκος Ξανθόπουλος - 14 Μεγάλες Κινηματογραφικές Επιτυχίες
Κυκλοφόρησε:  1979





Λίστα τραγουδιών

Πετραδάκι-Πετραδάκι    
Αφού Αμαρτήσανε Τα Δυο Σου Χείλη    
Στ 'Αποστόλη Το Κουτούκι    
Ποιός Θα Με Πληροφορήση    
Βρήκα Αγάπη Μου Εσένα    
Μην Κάνεις Όνειρα Τρελλά    
Πατέρα Μου Με Γέλασες    



Όταν Θυμάμαι Εκείνη    
Πλάι Μου Στάσου Στη Ζωή    
Ρίξτε Στο Γυαλί Φαρμάκι    
Δε Σου Χρωστάω Τίποτα    
Της Μοίρας Είμ 'Απόπαιδο    
Δικαίωμά Μου Να Σ 'Αγαπώ    
Παιδί Μου, Παιδί Μου




*Πωλούνται επίσης 200 δίσκοι βινυλίου 33 στροφών (διάφορα λαϊκά) σε πολύ καλή κατάσταση



Θα μας βρείτε:
ΑΠΟΘΗΚΗ - SuvenirShop- ΤΡΙΚΑΛΑ
(ραντεβού κατόπιν τηλ επικοινωνίας 6976075543)
Πλατεία Ερυθρού Σταυρού (Τοιχογραφία όπισθεν ΟΤΕ) στα Τρίκαλα, Υψηλάντου & Ερυθρού Σταυρού γωνία έναντι πιτσαρίας Da Vinci - ΜΑΝΑΒΙΚΑ
fatsimaremag@gmail.com
Τρίκαλα 421 32, Ελλάδα