(ΚΩΔ:229) ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΒΙΝΥΛΙΟ 33 Στροφών - Μόνος μου περιπλανιέμαι - Πάνος Ιωαννίδης - Τζένη Φιλιππιδάκη

Κυκλοφόρησε: 1974








Λίστα τραγουδιών

Α1    Μόνος μου περιπλανιέμαι    
Α2    Αντίο γλυκειά μου αγάπη    
Α3    Για δες τε πως κατάντησα    
Α4    Ένα καρναβάλι είναι η Ζωή    
Α5    Θα κάτσω στην παρέα σας    
Α6    Εγώ και το κορίτσι μου   




Β1    Τώρα που έτυχε και συ να πληγωθείς    
Β2    Τραγουδώ για να μην Κλαίω    
Β3    Είσαι το Άστρο της Αυγής    
Β4    Κατηγορώ    
Β5    Σκέφτομαι την παντρειά    
Β6    Γίνε καρδιά μου μάρμαρο





*Πωλούνται επίσης 200 δίσκοι βινυλίου 33 στροφών (διάφορα λαϊκά) σε πολύ καλή κατάσταση


Θα μας βρείτε:
ΑΠΟΘΗΚΗ - SuvenirShop- ΤΡΙΚΑΛΑ

(ραντεβού κατόπιν τηλ επικοινωνίας 6976075543)

Πλατεία Ερυθρού Σταυρού (Τοιχογραφία όπισθεν ΟΤΕ) στα Τρίκαλα, Υψηλάντου & Ερυθρού Σταυρού γωνία έναντι πιτσαρίας Da Vinci - ΜΑΝΑΒΙΚΑ
fatsimaremag@gmail.com
Τρίκαλα 421 32, Ελλάδα