(ΚΩΔ:235) ΕΥΚΑΙΡΙΑ - Τόλης Βοσκόπουλος - Αδέλφια μου αλήτες πουλιά - ΒΙΝΥΛΙΟ 33 Στροφών

 

Κυκλοφόρησε: 1970









Λίστα τραγουδιών

Α1    Αδέλφια μου αλήτες πουλιά    
Α2    Και εσύ θα Φύγεις    
Α3    Το Φεγγάρι πάνω θέ' μου    
Α4    Μη λυπάσαι    
Α5    Που τραβάς Μιχάλη    
Α6    Μίσος και αγάπη    
Β1    Η ατζέντα    
Β2    Αξιολόγηση    
Β3    Η Χθεσινη μου η μνηστή    
Β4    Μ' ανάστησες καρδιά μου    
Β5    Εδώ και κάμποσο καιρό    
Β6    Συμβιβασμός





*Πωλούνται επίσης 200 δίσκοι βινυλίου 33 στροφών (διάφορα λαϊκά) σε πολύ καλή κατάσταση

Θα μας βρείτε:
ΑΠΟΘΗΚΗ - SuvenirShop- ΤΡΙΚΑΛΑ
(ραντεβού κατόπιν τηλ επικοινωνίας 6976075543)
Πλατεία Ερυθρού Σταυρού (Τοιχογραφία όπισθεν ΟΤΕ) στα Τρίκαλα, Υψηλάντου & Ερυθρού Σταυρού γωνία έναντι πιτσαρίας Da Vinci - ΜΑΝΑΒΙΚΑ
fatsimaremag@gmail.com
Τρίκαλα 421 32, Ελλάδα