(ΚΩΔ:241) ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΒΙΝΥΛΙΟ Κώστας Καρουσάκης - Ερωτικά ξενύχτια - ΒΙΝΥΛΙΟ 33 Στροφών

 

Κυκλοφόρησε:1988
- ΒΙΝΥΛΙΟ 33 Στροφών








Λίστα τραγουδιών

Εξαρτάται    
Μια Περιπέτεια    
Το όχι το λεν οι δυνατοί    
Ποιος μπορεί λογικά ν' αγαπάει    
Είσαι μονίμως ερωτευμένη    
Αποτύχαμε καρδιά μου    
Γέλα Γέλα λοιπόν    
Να γινόταν τρικυμία    
Κλαίει   


Μη μου τη χαλάς    τη νύχτα
Περίπτωση σου λέω    
Βάλε μου να πιω    
Πάρτε τα μάτια μου    
Ρωτάτε να σας πω    
Εγώ για το Χατήρι σου    
Σήμερα ώρα 10η νυχτερινή    
Τάμαθες τα Νέα    
Άμα δεν είχα τα λεφτά θα μ'αγαπούσες






*Πωλούνται επίσης 200 δίσκοι βινυλίου 33 στροφών (διάφορα λαϊκά) σε πολύ καλή κατάσταση


Θα μας βρείτε:
ΑΠΟΘΗΚΗ - SuvenirShop- ΤΡΙΚΑΛΑ
(ραντεβού κατόπιν τηλ επικοινωνίας 6976075543)
Πλατεία Ερυθρού Σταυρού (Τοιχογραφία όπισθεν ΟΤΕ) στα Τρίκαλα, Υψηλάντου & Ερυθρού Σταυρού γωνία έναντι πιτσαρίας Da Vinci - ΜΑΝΑΒΙΚΑ
fatsimaremag@gmail.com
Τρίκαλα 421 32, Ελλάδα