(ΚΩΔ:245) Vinyl LP Κώστας Καρουσάκης - Τα Τραγούδια της νύχτας - ΒΙΝΥΛΙΟ 33 Στροφών


 
Vinyl LP
Κυκλοφόρησε: 1983










Λίστα τραγουδιών

Α1    Που να γυρνάς που να γυρνάς    
Α2    Φεγγάρι μου χλωμό    
Α3    Μακρυά μου να φύγεις (Την Καρδιά μου πλήγωσες)    
Α4    Γλυκέ μου τύραννε    
Α5    Εσύ δεν είσαι άνθρωπος    
Α6    Ζηλεύω Ζηλεύω    
Α7    Στην καρδιά μου ανάβεις Φωτιά    
Α8    Θα Φύγω και θα με ζητάς    
Α9    Που θα πας που θα πας    


Β1    Έτσι είναι πάντα με ένα αντίο    
Β2    Δέκα φορές μπατίρισα    
Β3    Μπορεί να έφυγες    
Β4    Όλα σου ταδωσα    
Β5    Αδυναμία μου μεγάλη    
Β6    Ο κόσμος είναι αχάριστος    
Β7    Ήρθες τον πόνο σου να ζευγαρώσεις    
Β8    Φαρμακωμένα Χείλη    
Β9    Με Ποιο Δικαίωμα







*Πωλούνται επίσης 200 δίσκοι βινυλίου 33 στροφών (διάφορα λαϊκά) σε πολύ καλή κατάσταση


Θα μας βρείτε:
ΑΠΟΘΗΚΗ - SuvenirShop- ΤΡΙΚΑΛΑ
(ραντεβού κατόπιν τηλ επικοινωνίας 6976075543)
Πλατεία Ερυθρού Σταυρού (Τοιχογραφία όπισθεν ΟΤΕ) στα Τρίκαλα, Υψηλάντου & Ερυθρού Σταυρού γωνία έναντι πιτσαρίας Da Vinci - ΜΑΝΑΒΙΚΑ
fatsimaremag@gmail.com
Τρίκαλα 421 32, Ελλάδα