(ΚΩΔ:216) Γιώργος Κρούπης - ΕΚΠΛΗΞΗ - ΒΙΝΥΛΙΟ 33 Στροφών

Ένα άλμπουμ του Τρικαλινού καλλιτέχνη που διαπρέπει στην Γερμανία
Τιμή: 15 ευρώ

Κυκλοφόρησε: Έτος 1993





Λίστα τραγουδιών

Με Ελικόπτερο (ΕΚΠΛΗΞΗ)    
Γκέλ - Γκέλ    
Γκόμενα    
Καρδιά Μου Avanti    
Γιατί Το Κλάμα    

Μηντο ψάχνεις Περικλή    
Με Ελληνικό Κρασί    
Ακούστε Να Να Πω
Καταλύτης (Στίχοι: Κώστας Πεταλάς)    
Κάτω Τα Χέρια

ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΤΟ: "Ελικόπτερο (ΕΚΠΛΗΞΗ)"




Στίχοι:    
Σου μιλώ δεν με προσέχεις
Λες συχνά πως φλυαρώ
Έχεις πάψει να πιστέψει
Πως ακόμα σ' αγαπώ
Σ' αγαπώ
Σ' αγαπώ

Άκουσε με, στο δηλώνω
Βάλτο σε παρένθεση
Για να δεις πως σε αγαπάω
Δεν σου κάνω έκπληξη
Έκπληξη
Έκπληξη

Με ελικόπτερο θα σου 'ρθω
Μην σου είναι απίστευτο
Κάποια μέρα θα τ' ακούσεις
Και θα δεις πως θα 'μαι εγώ

Με ελικόπτερο θα σου 'ρθω
Θα σου κάνω έκπληξη
Τα κορμιά μας θα ενωθούν
Και θα γίνει έκρηξη

Προσπαθώ να σου εξηγήσω
Πως εγώ δεν φλυαρώ
Χωρίς λόγο με πληγώνεις
Μα εγώ σε συγχωρώ
Σε συγχωρώ
Σε συγχωρώ

Να το ξέρεις σαν και μένα
δεν κυκλοφορούν πολλοί
Είμαι φάτσα, είμαι πτυχίο
Θα σου κάνω έκπληξη
Έκπληξη
Έκπληξη

Με ελικόπτερο θα σου 'ρθω
Μην σου είναι απίστευτο
Κάποια μέρα θα τ' ακούσεις
Και θα δεις πως θα 'μαι εγώ

Με ελικόπτερο θα σου 'ρθω
Θα σου κάνω έκπληξη
Τα κορμιά μας θα ενωθούν
Και θα γίνει έκρηξη





*Πωλούνται επίσης 200 δίσκοι βινυλίου 33 στροφών (διάφορα λαϊκά) σε πολύ καλή κατάσταση

Θα μας βρείτε:
(Αποθήκη - SuvenirShop-Trikala - ραντεβού κατόπιν τηλ επικοινωνίας - 6976075543)
Πλατεία Ερυθρού Σταυρού (Τοιχογραφία όπισθεν ΟΤΕ) στα Τρίκαλα, Υψηλάντου & Ερυθρού Σταυρού γωνία έναντι πιτσαρίας Da Vinci
fatsimaremag@gmail.com
Τρίκαλα 421 32, Ελλάδα