(ΚΩΔ:234) Πωλείται σπάνιος δίσκος - Τραγούδια Του Τόπου Μας Νο 3 - Trio Belcanto

ΒΙΝΥΛΙΟ 33 Στροφών

Συλλεκτικό
Folk, World, & Country

Κυκλοφόρησε: 1981






Tracklist

Ξεκινάει μια ψαροπούλα    
Καλυβιώτισα    
Ανάθεμά σε Θάλασσα    
Ο Καπετάνιος    
Καπετάν Ανδρέα Ζέπο    
Ένα καράβι από τη Χίο    
Αχάριστη    
Μπρος στον Άγιο Σπυρίδωνα    
Θεσσαλονίκη μου    
Σβύσε το Φως να κοιμηθούμε    
Τι Όμορφη που είσαι όταν Κλαίς    
Σουρωμένος θάρθω Πάλι    
Όπου Γιώργος και μάλαμα    
Φέρε μας κάπελα κρασί    
Θέλω στα μπουζούκια    
Συννεφιασμένη Κυριακή    
Μέσα στο νερό της λίμνης    
Σκαλί - Σκαλί    
Ωραία Αιγιώτισα    
Φρόσω μου    
Η Μάνα μου με δέρνει    
Ιτιά    
Πουλιά μου διαβατάρικα    
Ποιος είδε την αγάπη μου    
Ένας Αητός    
Πάμε τσάρκα    
Βαλεντίνα    
Τράβα Τράβα Τράβα    
Φέρτε μου να πιώ





*Πωλούνται επίσης 200 δίσκοι βινυλίου 33 στροφών (διάφορα λαϊκά) σε πολύ καλή κατάσταση


Θα μας βρείτε:
ΑΠΟΘΗΚΗ - SuvenirShop- ΤΡΙΚΑΛΑ
(ραντεβού κατόπιν τηλ επικοινωνίας 6976075543)
Πλατεία Ερυθρού Σταυρού (Τοιχογραφία όπισθεν ΟΤΕ) στα Τρίκαλα, Υψηλάντου & Ερυθρού Σταυρού γωνία έναντι πιτσαρίας Da Vinci - ΜΑΝΑΒΙΚΑ
fatsimaremag@gmail.com
Τρίκαλα 421 32, Ελλάδα